english
Festiwal
O festiwalu
Aktualności
People's Jury 2024
Wolontariat
Geneza festiwalu
Partnerzy i patroni
Dostępność
Kontakt
Archiwum
Bilety
Bilety, karnety i dostępy vod - zasady
Jak oglądać filmy na festiwalu w kinach?
Jak oglądać filmy na festiwalu online?
Kup karnet na festiwal
Rezerwacje dla posiadaczy karnetów
Aktywuj voucher / kod dostępu
Regulaminy
Media
Akredytacje medialne
Zamów akredytację
Kontakt
Materiały do pobrania
Sklep
Wong Kar Wai
Zaloguj się
english version
Dostępność
Festiwal
O festiwalu
Aktualności
People's Jury 2024
Wolontariat
Geneza festiwalu
Partnerzy i patroni
Dostępność
Kontakt
Archiwum
Bilety
Bilety, karnety i dostępy vod - zasady
Jak oglądać filmy na festiwalu w kinach?
Jak oglądać filmy na festiwalu online?
Kup karnet na festiwal
Rezerwacje dla posiadaczy karnetów
Aktywuj voucher / kod dostępu
Regulaminy
Regulamin sprzedaży
Regulamin Usługi VOD
Media
Akredytacje medialne
Zamów akredytację
Kontakt
Materiały do pobrania
Sklep
Wong Kar Wai
Konto
Zaloguj się
Załóż nowe konto
zaloguj / zarejestruj
Zapamiętaj
Nie pamiętam hasła
Załóż konto
Archiwum - 10. Festiwal Filmowy Pięć Smaków
10. Festiwal Filmowy Pięć Smaków
Nagrodzone filmy
Program
Galeria zdjęć
Jury
People's Jury 2016
Netpac Jury 2016
Goście festiwalu
Konwent festiwali azjatyckich
Książka "Cicha eksplozja"
Cicha eksplozja. Nowe kino Azji Wschodniej i Południowo-Wschodniej
Wstęp
Informacje o wydaniu
Kup książkę
Relacje
Podsumowanie 10. edycji festiwalu
Galeria zdjęć
Relacje w polskich portalach
Podsumowanie festiwalu w portalu Res Publica Nowa
Relacje w Asian Movie Pulse
Relacje w easternKicks.com
Relacje w VCinema
Wideoeseje People's Jury
Recenzje People's Jury
Dominika Andrzejewska: Azja na rozdrożu? O "Przemianie" Daina Saida
Michał Mielnik: Nowe kino filipińskie: lokalny naturalizm, globalne fantazje
Anna Kmieć: Tożsamość jednostki a tybetański "Tharlo"
Hubert Nowicki: Kim naprawdę jesteś?
Jakub Przybyło: Nowa Coppola
Katarzyna Kuca: W poszukiwaniu serca miasta
Łukasz Mańkowski: Droga do zatracenia
Dominika Drzastwa: Uniwersalizm erotyczny
Dorota Kolber: "Zwyczajna rodzina,” czy aby na pewno?
Michał Mielnik: Społeczność tamilska w filmach konkursowych
Michał Wilkołazki: Półtora smaku
Anna Kmieć: Widz – obserwator czy uczestnik? Rozważania wokół "Zwyczajnej rodziny" i "Drogi do Mandalay"
Paweł Skrzypczak: Filmy społecznie zaangażowane, postkolonializm, a nowe kino Azji
Relacje wideo dzień po dniu
Relacje wideo dzień po dniu
Autorzy: Urszula Goszczyńska i Piotr Pluta
bądź na bieżąco!
OK
kontakt:
info@piecsmakow.pl
© Fundacja Sztuki Arteria
realizacja:
Pracownia Pakamera
+
Multiversal
Regulamin serwisu
Na naszej stronie wykorzystujemy cookies tj. małe pliki tekstowe, które strona internetowa zapisuje na Twoim komputerze lub urządzeniu przenośnym w chwili, gdy przeglądasz tę stronę.
Kliknij tu, aby zmienić ustawienia cookies
.