Papaya Films & Pięć Smaków: świat azjatyckiej reklamy
O wydarzeniu
Co wyjątkowego jest w azjatyckich reklamach, które od lat kochają widzowie festiwalu? Unikatowy set reklamowych klipów (m.in. autorstwa Nawapola Thamrongrattanarita) z komentarzem ekspertów z branży.
Goście
Wojciech Szwagrzyk (OneProduction)
Wspólnik i współzałożyciel domu produkcyjnego ONE Production. Pracuje w reklamie od ponad 10 lat, i równolegle w tym okresie zdobywał doświadczenie pracując nad filmami pełnometrażowymi. W sumie wyprodukował ponad 100 reklam telewizyjnych, angażując się w największych domów produkcyjnych i agencji reklamowych w Polsce, Czechach i Wielkiej Brytanii.
Od roku 2017 jest współzałożycielem ONE Production Asia, domu produkcyjnego o pełnym zakresie usług z siedzibą w Bangkoku. ONE Production Asia jest pierwszym polskim domem produkcyjnym który powstał w Azji Południowo-Wschodniej.
Piotr Onopa (Match&Spark)
Producent, twórca contentu, reżyser reklam i teledysków z wyjątkowym stylem i poczuciem humoru. W swojej karierze reżyserował wiele teledysków, którym jako doświadczony perkusista nadał oryginalnego rytmu. Przykłada szczególną uwagę do detali i wypełnia cały plan filmowy pozytywną atmosferą, co jak uważa, ma niezwykle duży wpływ na efekt końcowy. Te wartości były u niego cenione przez takie marki jak Nike, Coca-Cola, Durex, Absolut, Samsung, Virgin Mobile i Citi Bank. Znany jest ze swoich nowatorskich metod działania z aktorami, skrupulatnie dobranej oprawy muzycznej, żywych kolorów i nieskomplikowanej scenografii. Jego wideoklip do utworu Dawida Podsiadło "W dobrą stronę" został nagrodzony Fryderykiem w kategorii Teledysk Roku 2016, a 30 milionów wyświetleń w witrynie YouTube tylko potwierdza ten sukces. Reżyserowana przez niego reklama "Netiokracja" wygrała Gold KTR Award 2018.
Kacper Dembek (Papaya Films)
Content creator w Papaya Films. Miłośnik podróży dalekowschodnich oraz kultury azjatyckiej.
Prowadzący
Zdzisław Furgał
Sekretarz redakcji Papaya Rocks.